Nazwisko i imię ……………………………… data urodzenia ……………………………………………
Klasa (profil) ………………………………….. szkoła ………………………………………………………
Wypełnienie niniejszego „skierowania” wymaga zakreślenia i uzupełnienia odpowiednich danych dotyczących ucznia.
1. Znajomość zasad ortograficznych:
2. Częstotliwość występowania błędów w pracach pisemnych:
3. Charakter popełnianych błędów:
4. poziom graficzny pisma:
5. Tempo pisania:
szybkie przeciętne wolne bardzo wolne
6. Ogólna ocena samodzielnych wytworów pisemnych
…………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………
7. Poziom wypowiedzi ustnych
…………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………
8. Poprawność artykulacyjna
…………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………
9. Postępy w nauce języków obcych:
10. Oceny szkolne z poszczególnych przedmiotów nauczania z ostatniego semestru lub końca roku szkolnego
…………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………
Do skierowania należy dołączyć co najmniej 2 sprawdziany ortograficzne ucznia, który poza tym winien dostarczyć na badania zeszyty z języka polskiego (lub innych przedmiotów) w miarę możliwości od najwcześniejszego okresu nauki szkolnej.
…………………….. …………………………………………………………
data podpis nauczyciela polonisty
………………………………………………….
pieczęć szkoły