Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/virtualki/78783/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2695

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/virtualki/78783/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2699

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/virtualki/78783/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3581
Elementy treningu antystresowego i zasad skutecznej autoprezentacji – Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Pajęcznie

Elementy treningu antystresowego i zasad skutecznej autoprezentacji

Pokaż wszystkie

W ramach współpracy Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej  i Zespołu Szkół
w Pajęcznie, w  dniach 02 – 13 marca 2015r. na terenie szkoły zostaną przeprowadzone zajęcia grupowe z uczniami wszystkich klas maturalnych nt.: „Elementy treningu antystresowego i zasad skutecznej autoprezentacji”.

Główne cele zajęć:
•    wyposażenie uczniów w proste techniki relaksacyjne, dzięki którym w sytuacjach egzaminacyjnych i ekspozycji społecznej będą potrafili opanować wzmożone napięcie mięśniowe i reakcje wegetatywne

W ramach współpracy Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej  i Zespołu Szkół
w Pajęcznie, w  dniach 02 – 13 marca 2015r. na terenie szkoły zostaną przeprowadzone zajęcia grupowe z uczniami wszystkich klas maturalnych nt.: „Elementy treningu antystresowego i zasad skutecznej autoprezentacji”.

Główne cele zajęć:
•    wyposażenie uczniów w proste techniki relaksacyjne, dzięki którym w sytuacjach egzaminacyjnych i ekspozycji społecznej będą potrafili opanować wzmożone napięcie mięśniowe i reakcje wegetatywne
•    zapoznanie młodzieży z kluczowymi zasadami dobrej autoprezentacji (zaprezentowania siebie z jak najlepszej strony) w sytuacjach  oceny społecznej – m.in. rozmowy kwalifikacyjnej
•    wyodrębnienie przez młodzież z całej sytuacji egzaminacyjnej obiektywnych trudności i efektywne przezwyciężenie ich
•    podniesienie wiary we własne możliwości i umiejętności oraz poznanie swych mocnych stron
•    rozładowanie napięć emocjonalnych związanych z sytuacją egzaminacyjną poprzez przeżycie tej sytuacji w warunkach luźnych i bezpiecznych

Zajęcia w formie warsztatowej, aktywnymi metodami, wg scenariusza własnego autorstwa  poprowadzi psycholog – Wioletta Jasny. Szczegółowych informacji odnośnie harmonogramu spotkań udziela pani Beata Konieczna – pedagog szkolny.

Skip to content